Versetul AWANA: "Caută să te înfăţişezi înaintea lui Dumnezeu ca un om încercat, ca un lucrător care n-are de ce să-i fie ruşine, şi care împarte drept Cuvântul adevărului" (2 Timotei 2:15)
RSS

luni, 1 decembrie 2014

ANUNȚ


Buna!
 Speram ca sunteti cu totii sanatosi si bucurosi. Am dorit sa va spunem ca sesiunea toamna 2014 
(27 septembrie-29 noiembrie) a fost un timp minunat la clubul copiilor Awana. Am invatat in primul rand din cuvantul lui Dumnezeu,am cantat,desenat, am avut competitii (biblie,desen,sah,muzica si engleza),am avut tombola , am avut musafiri din Irlanda(Tom si Silvia Crains) si am avut multe premii pentru cei mici si mari, harnici si ascultatori.Acum va dorim vacanta placuta pana la sesiunea primavara 2015 (incepe in 02.mai 2015).Daca nu aveti rabdare pana in primavara sunteti invitati sa ne vizitati impreuna cu parintii sau cu alte persoane la programele de inchinare ale Bisericii si suntem siguri ca o sa fiti foarte bucurosi.Pana atunci nu uitati de SERBAREA AWANA 2014 DE CRACIUN din data de 24 DECEMBRIE 2014 la ora 18.00-20.00(repetati colinzile).
Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti si nu uitati ce-ati invatat despre El sa puneti in practica.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu